ابزار رایگان سایت

codes and tools for blog

روون این بار متفاوت تقویت کرد

ماشین بازها

سایت تخصصی خودرو

روون این بار متفاوت تقویت کرد
 
روون ( Rowen )، تیونر ژاپنی صنعت خودروسازی که این روزها خوب روی ریل تقویت افتاده و ماهی یک بار یک محصول جدید معرفی می‌کند که دو محصول نهایی آن یعنی تویوتا هریر و مزدا CX-5 را هم یکی دو ماه پیش مورد بررسی قرار دادیم، حالا به سراغ خودرویی متفاوت ولی از همان خانواده قد بلندهای صنعت خودروسازی رفته و پروژه جدید کاری خود را پیش برده است. تویوتا وُکسی ( Voxy )، یکی از چندین محصول شرکت خودروسازی تویوتا در سگمنت خودروهای ون است که تنها در بازارهای آسیایی عرضه می‌شود و حالا تبدیل به یکی از نامتعارف‌ترین سوژه‌های کاری روون شده است.
در طراحی جلویی اتومبیل، روون سعی بر بهتر کردن طراحی خودرو داشته است، ولی راستش را بخواهید با افراطی گری‌های بی مورد بر روی این خودرو، از دید ما نه تنها به زیباتر شدن خودرو کمک نکرده، بلکه همچون پروژ قبلی‌اش که بر روی مزدا CX-5 انجام شده بود، باعث زشت‌تر شدن و زیاده روی در طراحی این ون تویوتا شده است. به هر حال در طراحی جلویی وکسی شاهد چراغ‌های پهن و بزرگ با چراغ‌های داخلی تاریک، جلوپنجره و وکاپوتی جدید و مهم‌تر از همه، مجموع سپری کاملاً جدید و شلوغ هستیم که بر روی آن بامپری چراغ کاری شده که نیروی پایین برنده برای چسبندگی بهتر تولید می‌کند و ورودی‌هایی اصلاح شده، استفاده شده است. ارتفاع خودرو تا سطح زمین هم فوق‌العاده کم شده که به اسپرت جلوه دادن آن کمک کرده است. در عقب خودرو هم از بالا تا پایین به ترتیب شاهد باله‌ای بزرگ نصب شده در انتهای سقف، چراغ‌های جدید اصلی، چراغ‌های شب نمای مثلثی شکل و دیفیوزری سایز متوسط هستیم.
به طور کلی پروژه جدید کاری روون همچون سایر سوژه‌های کاری‌اش، بر روی طراحی ظاهری این خودرو اجرا شده که بیشتر هم جنبه تزیینی و کلاس دارد تا تاثیر گذاری در عملکرد!
 
منبع: خودروبانک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:تیونینگ,

] [ 13:50 ] [ محمد فرزانه فر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه